FANDOM

Диверсант - головний злодій Afterfall: Insanity.

Біографія

Божевільни мешканець Сховища "Слава", який влаштував епідемію, внаслідок якої більшість мешканців Сховища збожеволіла чи перетворилась на мутантів.

Вперше Альберт зустірв диверсанта в реакторному залі, де той намагався знищити реактор Сховища. Диверсант втік, однак вони знову зустрілись в кінці рівня Де не світить Сонце. Альберт погнався за ним, однак впав, намагаючись перестрибнути через поручні, тому диверсант знову зміг втекти через зону важкого обладнання.

Наступна зустріч Альберта з диверсантом відбулась на території Тестового полігону. Як виявилося, він зміг покинути Сховище. Диверсант розкрив свої справжні наміри: вбити мешканців Сховища, щоб звільнити їх від диктатури полковника. Після короткого діалогі диверсант покинув розлюченого Альберта.

В Місті Світла їхні шляхи знову перетнулись. Диверсант спробував підірвати Альберта, вистріливши в бочку з пальним на старій заправці, однак обидва вижили і вкотре зустрілись в старому соборі. Після чергового діалогу диверсант розстріляв вікна, щоб сонячне світло не дало Альберту дістатись до нього, проте Альберт зміг оминути перешкоди і диверсант знову втік.

Коли Альберт дістався до "Кулака", диверсант його вже чекав. Між ними розпочався бій, після якого ослабленого Альберта диверсант почав переконувати в своїй правоті. Розлючений психіатр кинувся на лдиверснта, повалив на землю і почав бити його головою об бетон, однак диверсант вирвався і оглушив Альберта копняком по носі, кинув йому револьвер, витягнув ще один і запропонував "закінчити те, що він почав". Альберт і диверсант цілились один в одного, коли камера піднялась вгору і пролунав постріл...

Содати з "Кулака" допитали Альберта, і коли один з них запропонував йому поспілкуватися з місцевим психологом, камера наблизилась до Альберта, обличчя якого знаходилось в тіні - і виявилось, що це диверсант в костюмі Альберта. На запитання солдата він з цинічною посмішкою відповів: "Ні, дякую. Я в порядку".

Припущення щодо кінцівки

  1. Диверсант просто прикинувся Альбертом, і весь сюжет гри - це історія диверсанта, в якій він звалив всю провину на невідомого.
  2. Диверсант вбив Альберт після останнього бою, переодягнувся і прикинувся ним, щоб відвести від себе підозри. Він переказав історію психіатра з деякими змінами, його не запідозрили у вбивстві професора та Марчіна.
  3. Альберт свідомо спровокував епідемію, щоб "врятувати" мешканців "Слави" від диктатури Потоцького, і сюжет гри - це вигадана історія, в якій він звалив всю провину на вигаданого диверсанта.
  4. Альберт страждав роздвоєнням особистості, і диверсант - його погана половина, яка вбила професора і Марчіна та спровокувала епідемію, а хороша половина не усвідомлювала вчинків диверсанта. Це підтверджують відео, які дивився гвардієць, а також фінальний діалог, в якому диверсант заявив, що Альберт "благав його зробити те, на що той сам не здатний". Останній постріл означав, що одна з цих половин загинула, судячи з фіналу - хороша.
    • Хоча в кінці гри з'являється диверсант, під час допиту голова на мить з'являється на світлі і можна помітити, що за столом сидить Альберт. Можливо, його особистість так і залишилась роздвоєною.

Особистість

Диверсант - надзвичайно цинічна людина. Він завжди зберігає спокій, постійно насміхається з Альберта і абсолютно впевнений у власній правоті, тому прямо визнає свої вчинки.

Цитати

  • Я розуміюся на гріхах. Мої руки в них по самі лікті!
  • Я тебе не звинувачую - я відібрав все, що було для тебе дорогим!
  • Невинних людей немає! Мовчазні раби у поліцейській державі... Краще смерть, ніж таке життя!

Останній бій

Диверсант зустрів Альберт на станції перед воротами "Кулака" і почав стріляти в нього з револьвера. Стріляти у відповідь не має сенсу, оскільки диверсант може ухилятись від куль - це лише не дає йому атакувати. Необхідно наближатись, використовуючи укриття, і диверсант відступить.

Перед воротами Сховища Диверсант буде бігати від одного з чотирьох трансформаторів до іншого, одночасно стріляючи в Альберта. Коли він поблизу трансформатора, необхідно вистрілити в трансформатор, і його вдарить струм. Після оглушення всіма трансформаторами Диверсант перекине цистерну з водою, підстреливши опору, яка її підтримувала. Настає друга фаза бою, яка практично не відрізняється від першої - тільки цього разу трансформатори загоряються. Бій завершиться після того, як Альберт підстрелить всі 4 трансформатора.

Вороги
Звичайні вороги
Сховище Республіканська ГвардіяГусарБожевільнийМутант-СолдатМутант-ГусарЗварювальник
Тестовий полігон ДикунКанібал
Місто Світла ХимераПривидПрах
Босси
ГладіаторСмітникДиверсант