FANDOM

Закутки "Слави" - п'ятий рівень Afterfall: Insanity.

Сюжет

Альберт вибрався зі Сховища, в якому залишились лише психи та мутанти, і опинивсяв місті, яке не лише порівняно добре збереглось за більш ніж 20 років, але й мало цілком справну електросистему та... населення. Щоправда, люди тікали від психіатра, поки їм не набридло і вони не вийшли на контакт з підручними предметами і пістолетами, зате Альберт зустрів психа, який влаштував катастрофу у Сховищі. Більше того - Альберт дізнався,"що той діяв не за наказом Полковника".

Нарешті, прориваючись через місцевих жителів, Альберт втік від вантажівки, побачив саморобну стіну, записав на КПК аудіофайл з роздумами і пішов на зустріч з нормальними людьми.

"Гра в салочки"

На цьому рівні присутній досить цікавий епізод. Коли Альберт зайде в дім після втечі від вантажівки, стіна з дверима позаду нього стане суцільною. Перед тим, як зайти в наступні двері, Альберта з криком "Салки!" заштовхує в кімнату Диверсант. Після цього почнеться "безкінечний цикл".

В кімнаті присутнє радіо, з якого пролунає реклама:

Вас охопив відчай? Депресія? Наша коротка зустріч підкаже вам ідеальну відповідь.

Коли лікар намагається вийти з кімнати - він знову потрапляє в цю ж саму кімнату. Тільки з радіо лунає нова реклама, яка буде повторюватись після кожного переходу:

Ще на зорі людства люди прагнули виразити придушені емоції та почуття цивілізованим способом. Гнів, нудьга, відчай, роздратування, печаль, страх, біль. Тому вони придумали ігри, жорстокі, агресивні, сповнені примітивних емоцій. Вони допомагали їм випустити пару і водночас дозволяли як слід розважитись. Адже лише агресія рятує вас від стресу. Отже, забудьте про ваші печалі! Давайте відчуємо радість в цьому похмурому, важкому світі. Хочите ви того чи ні, але вас чекає гра в САЛОЧКИ!!!

Єдиний спосіб "розірвати цикл" - розстріляти надокучливе радіо. Після цього можна спокійно покинути кімнату.

Цікаві факти

  • Єдиний рівень, в якому зустрічаються дикуни.
  • В цьому рівні можна послухати казочку.