FANDOM

Ця стаття містить перелік документів, які знаходяться на рівні Квиток в один кінець.

Перелік документів

Маленька замітка №2

Замітка лежить на металевому ящику в приміщенні, де можна помітити Диверсанта.

Клаптик паперу з довгим списком гайкових ключів та інших інструментів. Хтось планував взятись за серйозний ремонт.

Записка Арека

Записка лежить в кабінеті Арека на столі з маленьким телевізором.

Народ постійно скаржиться на поломку дверей. У всьому винна проводка. Вона сильно зношена - вік бере своє. Мене вже двічі просили визволити людину з кімнати зі зламаними дверима. Щоб пройти ремонтним роботом по вентиляції і знайти проводи, необхідно багато часу. Невже наш енергетик настільки некомпетентний? Невже він так само і за реактором слідкує?..

Транспортна накладна

Накладна лежить на диванчику в кімнаті ліворуч від ліфта в адміністративному секторі. В цій кімнаті знаходиться гусар, озброєний GX-10.

Перелік вантажів, які необхідно доставити на основний склад третього підрівня. На жаль, сьогодні - санітарний день, тому туди привезли лише порожні контейнери. Отже, здобичі не буде.

Зустріч з Полковником

Документ лежить на столі з комп'ютерами в кімнаті ліворуч від ліфта в адміністративному секторі - в тій самій, де необхідно зламати комп'ютер, щоб потрапити в кабінет Полковника.

Заповніть доданий формуляр, щоб подати заявку на зустріч з Полковником.