FANDOM

975859
Одне з марень, з яким Альберт зіткнувся, коли досяг поверхні. Слабка психіка божевільного лікаря підземного Сховища зламалась, коли його торкнулись сонячні промені.
— Опис колекційної картки Steam із зображенням Смітника
Смітник - другий босс в Afterfall: Insanity.

Опис

Антропоморфна гора сміття, яка раптово ожила і напала на Альберта в Місті Світла.

Бій

Бій зі Смітником має 3 фази.

  1. Смітник використовує телекінез, щоб підняти в повітря легковий автомобіль або турбіну літака, і кидає їх в Альберта. Щоб подолати цю фазу, необхідно відстрелити Смітнику праву руку. при цьому слід пам'ятати, що його рука невразлива під час атаки.
  2. Смітник вмикає прожектор на своїх грудях. З освітленої ділянки вилдітають декілька привидів. Між атаками він прикриває прожектор лівою рукою і намагається відійти подалі від Альберта і повернутися до нього спиною.Щоб перемогти, необхідно розбити прожектор - при цьому привиди нікуди не зникнуть до кінця бою або поки Альберт їх не знищить.
  3. Смітник б'є лівою рукою по землі, і з неї раптово "вистрибують" рейки, наче шипи. Щоб перемогти, необхідно відстрелити Смітнику ліву руку, після чого стріляти в тулуб, поки чудовисько не впаде.

Тактика

Під час бою зі Смітником першої та третьої фази важливо вміти використовувати укриття та шивдко бігати, щоб не потрапити під автомобіль, турбіну чи шипи.

ПІд час другої фази необхідно максимально швидко знищити прожектор, поки Смітник не викликав цілу армію привидів.

Під час третьої фази необхідно триматись на відстані та максимально швидко відстрелити руку Смітника, оскільки атака шипами дуже швидка і від неї важко ухилитися.

Цікаві факти

  • Судячи з опису колекційної картки Steam, на якій зображений Смітник, це чудовисько - просто галючинація, а не реальний ворог.
Вороги
Звичайні вороги
Сховище Республіканська ГвардіяГусарБожевільнийМутант-СолдатМутант-ГусарЗварювальник
Тестовий полігон ДикунКанібал
Місто Світла ХимераПривидПрах
Босси
ГладіаторСмітникДиверсант