FANDOM

Химера - ворог у Afterfall: Insanity.

Опис

Дуже товстий лисий гуманоїд з товстою шкірою. Носить пов'язку на стегнах. У деяких екземплярів присутні рани на спині.

Тактика

Незважаючи на свій неповороткий вигляд, ця істота досить швидка (як на товстуна) і сильна - достатньо, щоб вивести з ладу Альберта з декількох ударів. Химеру можна вважати одним із найживучіших і, відповідно, найнебезпечніших ворогів. На додачу, вони мають звичку нападати групами, що ускладнює боротьбу з ними. Використовують два типи атак: пара ударів кулаком на місці чи атака з розбігу з розмахуванням кулаками направо і наліво.

Однак всі "переваги" частково компенсуються "недоліками". Химера - найповільніший з ворогів (в плані не лише пересування, а й швидкості атаки), тому використання досить швидкострільної зброї дозволяє без проблем позбутись химер.

Незважаючи на малу потужність, пістолети дозволяють без проблем знищити химеру за рахунок швидкої перезарядки, а у випадку пістолета Р-12 Грендель - і досить об'ємного магазину. Актин 5.56 прекрасно підходить для боротьби з химерами, але потрібно слідкувати за боєзапасом. Аналогічним є Косичев, однак низька точність та малий (для пістолет-кулемета) боєзапас робить його не найкращим вибором у даній ситуації. Обріз - найменш ефективна зброя проти химери через свій малу ємність "магазину" та повільну перезарядку. Бажано після пострілів переключитись на другорядну зброю - в такому випадку обріз значно ослабить химеру.

Цікаві факти

  • Химери атакують каннібалів - і, як правило, перемагають.
  • Фізична сила химер надзвичайно велика - в одному з рівнів дві химери з розбігу відкидали автомобілі та поліцейські бетонні перегородки.
    • "Потрапляння" під відкинутий автомобіль вб'є Альберта на місці.
  • Наявність одягу - пов'язки на стегнах - підтверджує гіпотезу про людське походження химер.
  • Єдиний ворог, якого можна зустріти у кожній локації гри - у сховищі, підземному місті та Місті Світла.
  • Химери мають імунітет до ядерного літа.

Галерея

Вороги
Звичайні вороги
Сховище Республіканська ГвардіяГусарБожевільнийМутант-СолдатМутант-Гусар
Тестовий полігон ДикунКанібал
Місто Світла ХимераПривидПрах
Босси
ГладіаторСмітникДиверсант